اس ام اس غمگین و دلشکسته

عکسی از صورت ماهت توی قاب آسمونه / که نمیذاره دل من غافل از یاد تو بمونه . تو را دوست داشتن برای من عبادت است / از تو دور بودن برای من قیامت است . هیچگاه نخواه که دل بگیری از دوست / شاید دل تو تمام دارایی اوست . دعا کردم که تنها مال من شی / تو تعبیر قشنگ فال من شی . در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم / دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم . مترسک به گندم گفت : مرا برای ترساندن آفریدن اما من تشنه ی عشق پرنده ای شدم که سهمش از من گرسنگی بود . اس ام اس غمگین آسمان کوچک من همه شب بارانیست / همه شب در تب چشمان ترم مهمانیست / شکوه از فاصله ها نیست که از قلب من است / غم و اندوع دل عاشق من پنهانیست . تو آفتاب منی من گیاه رنجورت / بتاب بر من عزیزم فدای آن نورت / بیا وجود مرا ذوب کن در آتش خود / ببر مرا ببرم تا کرانه ی دورت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 17:53 | تیموررضائی شهریور |